just a piece of cake - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Laura Patricia Boer - WaarBenJij.nu just a piece of cake - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Laura Patricia Boer - WaarBenJij.nu

just a piece of cake

Door: Laura Patricia

Blijf op de hoogte en volg Laura Patricia

01 November 2022 | Nederland, Schiphol

goede morgen en welkom op mijn reisblog waarvan de aftrap plaats vind op Schiphol Plaza.

goede morgen, en het is nu 11:30 uur en zit te wachten tot de vlucht vertrekt maar dat duurt nog wel even want ik was natuurlijk weer veeeeeeeel te vroeg. wekkertje ging om 04:45hr maar die had ik natuurlijk helemaal niet nodig want ik was ruim voor die tijd alweer wakker. uiteindelijk maar een paar uurtjes geslapen maaar gek genoeg ben ik helemaal niet moe, zal vanavond wel anders zijn denk ik, we gaan het zien. met de auto naar Hoofddorp gereden en ondanks dat het nog vroeg was stond Lia al op me te wachten om samen naar de bushalte te lopen, wat gezellig, bijn jammer dat de bus er al snel aan kwam. afscheid genomen en binnen 15 minuten stond ik op de Plaza, snelle verbinding hoor, maar natuurlijk veeeeeeeeeel te vroeg. eerst maar even een rondje lopen dan want je mag niet eerder dan 4 uur voor vertrek naar boven. ben maar even buiten gaat zitten en hoewel er een aardig windje stond wat het toch goed te doen. uiteindelijk om 09:00hr weer naar binnen en dat ging allemaal in een stroomversnelling want ik was met 50 minuten al overal doorheen, prettig natuurlijk maar dat betekende wel dat ik nog steeds meer dan 3 uur had te overbruggen. eerst maar even boodschappen doen dan, maar dat was ook alweer snel gedaan dus weer wachten, en wachten en wachten .............

om 11:00hr ben ik dan eindelijk naar de ate gelopen en daar zitten we dan weer te wachten tot het boarden begint dus ik dacht, laat ik even een eerste berichtje sturen. ik hou het kort want ik moet nog een douane formulier invullen ............ ook de eerste keer dan dit voor het boarden moet, maar ja, het is niet anders.

tot zover de eerste stapjes richting Florida, zal vanavond nog een aanvulling schrijven want er zal aan boord ook nog wel e.e.a. gebeuren. en over dat piece of cake gesproken ............... was lekker he Lia ?

ciao4now en tot aan de overkant

liefs,

Laura

• 01 November 2022 - 12:00

Els Grim:

Hoi lieve Laura,

Florida, wat heerlijk ! [e-2600]️[e-1f60e][e-1f3b6][e-1f389]

Dat wordt weer genieten !

Veel plezier!

Ik reis met je mee .. [e-1f60a]

Liefs,

Els Grim

• 01 November 2022 - 12:42

Sylvia:

Hoi Laura,

• je gaat nu bijna de lucht in, ik denk aan je
    • en ik ga je volgen
    • ga jij maar genieten

• 01 November 2022 - 17:43

Marloes:

Lekker voor je ,geniet maar volop tot later

• 01 November 2022 - 18:57

Mandy:

Veel plezier in Orlando! Fijne vlucht [e-2708]️

liefs [e-1f48b]

Laura Patricia

hoi allemaal, deze Amsterdamse wereldreiziger is 60+ en nog boordevol energie om de wereld te verkennen en wat beter dan dat alles op papier vast te leggen en later nog eens terug te lezen, een soort van dagboek mag je het ook noemen. wel altijd een beetje last minute maar dat houdt het verrassend want ik haat sleur ( en smurfen ....... ) een plan ? natuurlijk, maar ergens naar toe gaan en niet weten wat je de volgende dag gaat doen, dat is mijn idee van vakantie. deze blog is voor een ieder die het leuk vind om mijn reizen te volgen. het is ook leuk om daar dan weer reacties op te krijgen maar voel je niet verplicht, het is voor mij al geweldig als iemand de moeite neem om mijn avonturen te lezen. ik zal proberen er met mijn beperkte social media skills ...... een prettig leesbaar geheel van te maken. Laura

Actief sinds 25 Okt. 2015