RIU de Janeiro - Reisverslag uit Santa Maria, Kaap Verdië van Laura Patricia Boer - WaarBenJij.nu RIU de Janeiro - Reisverslag uit Santa Maria, Kaap Verdië van Laura Patricia Boer - WaarBenJij.nu

RIU de Janeiro

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura Patricia

23 Mei 2016 | Kaap Verdië, Santa Maria

ola ! daar zijn we weer, slechts 4700 km weg van het dagelijkse leven.
vandaag was een sportief dagje, als je wandelen tenminste sportief wil noemen. ben vanaf the homestead helemaal naar Melia Tortuga gelopen.
voor wie denk, "waar heeft ze het over" ? ( en wie denkt dat niet - behalve de genen die er geweest zijn ) dat is een resort op het eiland waar Frans is geweest. zag er prachtig uit, maar wel een beetje afgelegen. zelfde geldt voor RIU Funana waar Irma is geweest ( lijkt wel het kasteel uit het sprookje van 1001 nachten ) maar aangezien het all-inclusive resorts zijn zal je niet veel meer nodig hebben. ik daar in tegen heb hier verder helemaal niets maar wel weer alles op loopafstand.
er ligt tussen de resorts heel veel terrein braak en er wordt overal ook volop gebouwd. het was best wel een flinke wandeling en op de terugweg heb ik daarom geluncht bij een restaurantje zo goed als op het stand, Atlantis genaamd, uiteraard in de schaduw want het was weer ongelofelijk warm.
's middags lekker bij het appartement op het strand gelegen en verder in mijn boek gelezen, snap het intussen ietsje beter maar het blijft een beproeving .......... doe mij maar de fillum maar !
morgen een afspraak met de hostess, wellicht ga ik toch een excursie maken, woensdag lijkt me wel een goed plan. we zullen het zien.
ciao for now
Laura

• 25 Mei 2016 - 00:09

Marloes:

Nooit weg een leuke excursie ,goed bezig ,gezellig om je verslagjes te lezen

• 25 Mei 2016 - 18:33

Sylvia:

Ha die zus! Jij vermaakt je wel en wij maar bibberen hier in ons koude kikkerlandje

• 29 Mei 2016 - 09:35

Frans:

Ja in dat resort heb je verder geen geld nodig. De afstand naar Santa Maria vond ik toch te ver om te lopen en heb toen maar een taxi genomen.

Frans

Laura Patricia

hoi allemaal, deze Amsterdamse wereldreiziger is 60+ en nog boordevol energie om de wereld te verkennen en wat beter dan dat alles op papier vast te leggen en later nog eens terug te lezen, een soort van dagboek mag je het ook noemen. wel altijd een beetje last minute maar dat houdt het verrassend want ik haat sleur ( en smurfen ....... ) een plan ? natuurlijk, maar ergens naar toe gaan en niet weten wat je de volgende dag gaat doen, dat is mijn idee van vakantie. deze blog is voor een ieder die het leuk vind om mijn reizen te volgen. het is ook leuk om daar dan weer reacties op te krijgen maar voel je niet verplicht, het is voor mij al geweldig als iemand de moeite neem om mijn avonturen te lezen. ik zal proberen er met mijn beperkte social media skills ...... een prettig leesbaar geheel van te maken. Laura

Actief sinds 25 Okt. 2015