crazy little thing called vacation - Reisverslag uit Santa Maria, Kaap Verdië van Laura Patricia Boer - WaarBenJij.nu crazy little thing called vacation - Reisverslag uit Santa Maria, Kaap Verdië van Laura Patricia Boer - WaarBenJij.nu

crazy little thing called vacation

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura Patricia

26 Mei 2016 | Kaap Verdië, Santa Maria

allo, allo !
listen very carefully, I shall say this only once :
na een enerverend dagje gisteren was het vandaag weer tijd voor een rustig intermezzo, m.a.w. na de gebruikelijke koffie en broodjes ronde bij de bakker een lekkere ochtend wandeling gemaakt waarbij er o.a. een aantal souvenirs zijn ingeslagen waaronder een aantal magneetjes voor mijn verzameling en een prachtige blauwe pareo.
moet toch op een of andere manier van mijn escudo's af want die zijn in Nederland niet meer terug te wisselen.
kan in ieder geval mijn wisselgeld aan Irma kwijt, toch ???
kwam onderweg een van de stellen van de excursie tegen en we zijn samen even koffie gaan drinken op een heerlijk terrasje op het strand.
zij blijven nog een week maar in vind zelf 1 weekje wel genoeg voor een eiland, je kunt verder niet veel meer dan wat ik eigenlijk allemaal al gedaan heb en aan alle leuke dingen komen nu eenmaal een eind.
we zijn samen op het zelfde terras ook blijven lunchen en om 14.00 uur vond ik het wel weer tijd om het strand nog even op te zoeken want de temperatuur was alweer flink gestegen en daarbij is een kleine duik in de prachtige blauwe oceaan geen overbodige luxe, heerlijk !
ben trouwens niet poepie bruin maar dan komt vooral omdat ik A heel veel zonnebrand creme heb gebruikt en B niet te lang in de felle zon heb gelegen, dat is gewoon niet gezond voor een mens.
heb ik nou goed begrepen dat het boek wat ik op dit moment aan het lezen ben ( Sylvia val niet van je stoel - ben op blz. 370 ) ook geen onbekende is van Marloes ? dat is ook toevallig, jij leest het zeker op een e-reader ?
om 18.00 uur nog even een klein boodschapje bij de supermarkt voor vanavond en we're good to go for dinner.
wat schaft de pot vandaag ? surprise surprise: noodles !!!
voor mij morgen de laatste dag en dan via Banjul weer terug naar Nederland waar het op dit moment vast nog steeds slecht weer is ???
zaterdag wordt het vast beter ( hoop ik )
Gerda zit op dit moment in Turkije en daar is het ook prachtig weer maar sorry meissie, ik zit toch liever hier.
nu tijd voor koffie ( instant ) en als ik dan toch 1 minpuntje moet noemen van dit appartement dan is het dat er geen koffiezetapparaat of waterkoker is dus het is water koken in een steelpannetje, je lacht je dood maar het is beter dank niks.
gisteren een heel lang verhaal, vandaag wat korter maar er is vandaag ook niet heel veel bijzonders gebeurd.
kan morgen ook nog internetten tot ik om 17.00 uur wordt opgehaald.
check out time is 12.00 uur ( laat he ? ) maar ik moet het er natuurlijk nog effe van nemen zolang het kan want voor je het weet zit je weer achter je bureau .......
saludos,
Laura

  • 27 Mei 2016 - 17:57

    Sylvia:

    Klinkt zeer relaxed allemaal!
    Ik heb het idee dat je al eeneeuwigheid weg bent, ik hoop dat je dat zelf ook zo voelt☺️
    Hoe laat ben je zaterdag thuis? En wat doen we met onze nichten?
    Laat je dat nog even weten?
    Kus kus. Sylvia.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura Patricia

hoi allemaal, deze Amsterdamse wereldreiziger is 60+ en nog boordevol energie om de wereld te verkennen en wat beter dan dat alles op papier vast te leggen en later nog eens terug te lezen, een soort van dagboek mag je het ook noemen. wel altijd een beetje last minute maar dat houdt het verrassend want ik haat sleur ( en smurfen ....... ) een plan ? natuurlijk, maar ergens naar toe gaan en niet weten wat je de volgende dag gaat doen, dat is mijn idee van vakantie. deze blog is voor een ieder die het leuk vind om mijn reizen te volgen. het is ook leuk om daar dan weer reacties op te krijgen maar voel je niet verplicht, het is voor mij al geweldig als iemand de moeite neem om mijn avonturen te lezen. ik zal proberen er met mijn beperkte social media skills ...... een prettig leesbaar geheel van te maken. Laura

Actief sinds 25 Okt. 2015
Verslag gelezen: 343
Totaal aantal bezoekers 43429

Voorgaande reizen:

01 Juli 2023 - 04 Juli 2023

New York State Of Mind 2023

15 Maart 2023 - 12 April 2023

Australia road trip 2023

01 November 2022 - 09 November 2022

travel the south USA 2022

26 Juni 2022 - 03 Juli 2022

Za-Za-Zanzibar 2022

26 September 2019 - 09 Oktober 2019

Free styling USA 2019

08 Mei 2019 - 16 Mei 2019

una casa Portuguesa 2019

23 September 2018 - 09 Oktober 2018

on the road again USA 2018

08 December 2017 - 17 December 2017

de gordel van smaragd 2017

02 Juli 2017 - 12 Juli 2017

back to the US of A 2017

05 December 2016 - 10 December 2016

searching for Hemmingway 2016

20 Mei 2016 - 28 Mei 2016

dancing the Capoeira 2016

29 Oktober 2015 - 24 November 2015

Aussi adventure 2015

Landen bezocht: